داستان عاشقی های من

ذهن نوشته های مشوش یک عاشق پیشه

داستان عاشقی های من

ذهن نوشته های مشوش یک عاشق پیشه

من می نویسم تا در خاطرم،
فراموش نکنم،
دلم را بردی و هدیه ات را به جایش نشاندی
و الحق عجیب هدیه ای بود
پر از متضادها
پر از عشق و حس و جنون...

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اتوماسیون در حال پیشرفت است که شرکت ها به دنبال افزایش سود و بهره وری هستند. تقریباً هر فرآیند در یک سازمان می تواند پیشرفت کند ، با این حال ، هر تجارت متفاوت است. چند بار گفته اید ، "ای کاش [ENTER TASK] می تواند خودکار باشد ، اما برای تجارت ما خیلی خاص است"؟ اتوماسیون فرایند روباتیک (rpa) این امکان را به شما می دهد که اتوماسیون خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

rpa چیست؟

RPA, ML and AI - Explained - ineo

اتوماسیون فرآیند Robotic (rpa) ، فناوری ای است که به هر کسی امکان پیکربندی نرم افزار را با ایجاد قوانین و نه کد می دهد. حزب عدالت و توسعه در مقابل عوامل خاص واکنش نشان می دهد و بسیاری از اقدامات انسان اگر نه بیشتر از آنها تقلید می کند. در واقع ، این می تواند هر کار تکراری و وقت گیر را که یک کارمند ممکن است به صورت دستی انجام دهد ، خودکار کند. این اجازه می دهد تا کارمندان وقت خود را صرف کارهایی کنند که برایشان مهم است. کمپانی های rpa برای هر کسی که مشاغل را درک کند یک نکته را ارائه می دهند و روی UI کلیک می کنند و نیازی به نوشتن کد نیست. مشاغل این موضوع را دوست دارند زیرا ارزان ، آسان برای پیاده سازی ، هدایت تجارت ، بسیار مقیاس پذیر و آسان برای سازگاری با محیط های متغیر در مقیاس شرکت است.

استفاده از پرونده های rpa در شرکت

منابع انسانی

مطالعه جهانی سرمایه انسانی Deloitte 2017 نشان داد که 22 درصد از بالاترین عملکرد سازمان های منابع انسانی در حال حاضر پیاده سازی کرده یا پیاده سازی کرده اند ، در مقایسه با تنها 6 درصد از کمترین عملکرد سازمان ها. همچنین در همان مطالعه ، تقریبا نیمی از مدیران منابع انسانی معتقدند که rpa 10 تا 20 درصد پس انداز را به مشاغل خود تحویل می دهد ، 9 درصد انتظار دارند پس انداز 40 درصد یا بیشتر داشته باشند.

حزب عدالت و توسعه می تواند وظایفی مانند حقوق و دستمزد ، ثبت نام مزایا ، ورود به سیستم و گزارش گیری از انطباق را بهبود ببخشد که همگی به مقدار قابل توجهی کار دستی ، تکراری نیاز دارند. در ارنست و یانگ ، از rpa برای ردیابی ادامه تحصیل کارمندان استفاده می شود و در صورت نیاز به هرگونه اقدام برای دریافت آموزش های اضافی ، به تیم HR اطلاع می دهد.

فناوری اطلاعات

هموار نگه داشتن همه برنامه ها و خدمات یک مسئولیت مهم IT است. نظارت و نگهداری روتین سیستم های IT برای جلوگیری از قطع خاموشی های غیر منتظره که می توانند تجارت را متوقف سازند ، حائز اهمیت است. سازمان ها از rpa برای انجام بررسی های معمول روی سرورها ، برنامه ها و سایر سیستم ها استفاده می کنند تا از عملکرد طبیعی آنها اطمینان حاصل کنند. تیم های IT می توانند برنامه های خود را برای پیکربندی خودکار موضوعی برای پیکربندی مسئله به منظور هشدار دادن به تیم برای انجام به روزرسانی ها یا رفع مشکلات ، پیکربندی نمایند تا اطمینان حاصل شود که کار تجاری به راحتی انجام می شود.

مجاز

اتوماسیون در صنعت حقوقی ارزش فوری زیادی را به همراه می آورد زیرا می تواند وکلا و کارمندان عالی را از انجام کارهای روزمره دست زدن به کاغذ ، برگه زمانی و غیره آزاد کند تا در مشتری خود متمرکز شده و زمان غیر قابل تخفیف را کاهش دهد.

جستجوی پایگاه های داده های عظیم از موارد قبلی و معرفی آنالوگ های مربوطه بسیار مهم است. از rpa می توان برای ساختن مقادیر عظیمی از داده ها استفاده کرد ، که می توانند وقت گیر ، خسته کننده و مستعد خطا باشند. پس از استفاده از rpa ، تیم ها با تلاش بسیار کمتری می توانند به پایگاه داده دسترسی پیدا کنند.

حسابداری

در حسابداری ، فرایندهای مختلفی برای پایان دادن به پایان ، نظیر پرداخت به پرداخت ، سفارش به پول نقد و ثبت سیکل های گزارش برای گزارش وجود دارد که می توانند به صورت خودکار از طریق حزب کمونیستسازی انجام شوند. به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت ها روند صورتحساب خود را ساده تر کرده اند ، اما ورود به سیستم تامین کنندگان جدید هنوز به صورت دستی انجام می شود. پیاده سازی rpa می تواند تأمین کنندگان جدید را غربال کند و گزارش کاملی از نمرات اعتباری آنها ، داده های مالیاتی و غیره ایجاد کند.

شروع شدن

برای شروع کار ، با واحد های تجاری خود کار کنید تا بر اساس حجم ، استاندارد سازی و پیچیدگی ، فرآیندهای برتر برای اتوماسیون بالقوه را مشخص کنید. برای دو مورد شناسایی شده از دو یا سه راه حل برای اولین بار استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از حزب پارلمان این است که غالباً بدون استفاده از سیستم هایی که امروزه به خوبی کار می کنند ، به سادگی می توان از آن برای سکوک های میراثی استفاده کرد.

راه حل های rpa

UiPath

UiPath یک فروشنده اصلی اتوماسیون فرایند رباتیک است که یک پلت فرم کامل نرم افزاری را برای کمک به سازمانها به طور خودکار در فرآیندهای کسب و کار به شما کمک می کند. UiPath امروزه پرکاربردترین پلتفرم rpa در جهان است که بنگاه های نخبه ، شرکای جهانی متعهد به تعالی در اجرای و نوآوری محصول و بزرگترین جامعه توسعه دهنده rpa آماده تأثیرگذاری بر جهان است.

RapidRPA

RapidRPA یک بستر مدیریتی یکپارچه ارائه می دهد که هدف آن استاندارد سازی راه حل های شخص ثالث با مجموعه ای از محصولات و خدمات اتوماسیون فرایند رباتیک هوشمند (rpa) است. در حال حاضر rpa از بسیاری از برنامه های پشتیبان از جمله منابع انسانی ، امور مالی و حسابداری و همچنین برنامه های جلوی سرویس مانند مشتری پشتیبانی می کند. با استفاده از هوش مصنوعی RapidRPA ، Big Data و Lean Six Sigma بهترین عملکرد ، عملکرد کارمندان و نتایج تجاری به طور چشمگیری افزایش می یابد.

ویزرو

Vizru اتوماسیون فرآیند کسب و کار ، تجسم داده ها و همکاری را در زمان واقعی در سراسر ابر کاربران و سیستم های فرضیه ارائه می دهد. این برنامه ها برای تیم های تجاری ساخته شده اند تا فرآیندهای جدید یا بهینه سازی موارد موجود را بدون دخالت IT طراحی کنند. مجهز به UI پاسخگو ، گردش کار و قابلیت های همکاری است.

اتوماسیون در هر نقطه

اتوماسیون در هرجایگاهی افراد را قادر می سازد تا روی کارهایی تمرکز کنند که با اتوماسیون فرایند روباتیک که تقریباً هر چیزی را خودکار می کند ، شرکت های خود را بزرگ کنند. روباتهای فرآیند هوشمند آنها نحوه عملکرد مشاغل را تغییر می دهند ، کارهایی پیچیده و IT را در طیف وسیعی از فرایندها از جمله خرید به پرداخت ، نقل قول به پول ، مدیریت منابع انسانی ، پردازش مطالبات و هزاران مورد دیگر از پردازش های جلوی و پشت کار انجام می دهند.

منشور آبی

Blue Prism نرم افزار اتوماسیون فرایند رباتیک را توسعه می دهد و فرآیندهای اصلی تجارت را به سمت ایجاد نوآوری تبدیل می کند. منشور آبی نیروی کار دیجیتالی مجازی روبات های نرم افزاری مقیاس پذیر و قدرت را که قادر به انجام فرآیندهای مبتنی بر قوانین هستند با کارآمدتر ، دقیق و ایمن به ارمغان می آورد. Blue Prism در توسعه نرم افزار اتوماسیون فرایند روباتیک پیشگام بوده و به مشاغل کمک کرده است تا با افزایش فرایندهای اصلی تجارت ، بهبود خدمات به مشتریان و تخصیص بهتر منابع برای هدایت نوآوری ، در دگرگونی شرکت کنند.

کاربر مجازی

کاربر مجازی یک نرم افزار اتوماسیون سازی می باشد که در سطح بین الملل فعالیت خود را گسترش داده است. این برند علاوه نرم افزار کاربر مجازی ربات های دیگری هم دارد که در زمینه تبلیغات اینترنتی و سئو فعالیت می کند . برخی از این محصولات را در زیر نام میبریم

همچنین در وبسایت https://www.v-user.com/fa می توانید نسخه ازمایشی این محصولات را دریافت نمایید.