داستان عاشقی های من

ذهن نوشته های مشوش یک عاشق پیشه

داستان عاشقی های من

ذهن نوشته های مشوش یک عاشق پیشه

من می نویسم تا در خاطرم،
فراموش نکنم،
دلم را بردی و هدیه ات را به جایش نشاندی
و الحق عجیب هدیه ای بود
پر از متضادها
پر از عشق و حس و جنون...

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در یکسال ، ما اینستاگرام خویش را نسبتاًً 400 درصد دنبال کردیم - از 4،250 به 21000 دنبال کننده. و درصد متعددی از این رویش به جهت استقبال و به اشتراک گذاری مطالب ایجاد گردیده به وسیله استفاده کننده بوده میباشد. بی آلایش ترین خط مش برای اندیشه کردن در زمینه‌ی محتوای ساخت گردیده به وسیله استفاده کننده این میباشد: برند هایی که شایسته ترین محتوای استفاده کننده را از سراسر اینترنت اخذ میکنند و آن را در رسانه های اجتماعی خویش و یا این که سیستم دلیل های دیگر در حالی که اعتبار خویش را به آفریننده اصلی (استفاده کننده) می‌دهند ، اکران می‌دهند. . در بافر ، هشتگ های #BufferStories و #BufferCommunity را برای اکران داستانهای منحصر یوزرها خویش استارت کردیم. این هشتگ ها آیتم های متنوعی از مطالب متفاوت را از داستانهای گزینش گردیده عشایر دیجیتال گرفته تا نکات مرتبط با رسانه های اجتماعی بازاریابان گشوده نموده است.

علاوه بر رویش ذیل ، کمپانی اطلاعاتی دیجیتال L2 Inc فهمید که محتوای ساخت گردیده به وسیله استفاده کننده ، احتمال تبدیل شدن به‌دنبال کننده اینستاگرام را به مشتری نیز ارتقا می‌دهد. با دیگر افراد همیاری فرمایید یک منش عالی دیگر برای بسط دسترسی به اینستاگرام و پرورش موردها تحت ، همیاری با سایرافراد یا این که از روش شرکت کردن یا این که حمایت مالی میباشد. برای مثال ، ما یک توشه با برایان Fanzo ، بنیانگذار و رئیس ادله iSocialFanz ، با کنترل استوری های اینستاگرام یکدیگر همیاری کردیم. از روش شرکت کردن ، ما هر دو توانستیم برای مخاطبان خویش ارزشی قایل شویم و به مخاطب جدیدی برسیم. در‌حالتی که دارایی لازم برای حمایت از رسانه های اجتماعی را دارید ، بازاریابی تأثیرگذار ممکن میباشد برای شما مطلوب باشد. ساعت ساز سوئدی دانیل ولینگتون یک مثال کلاسیک میباشد. آن‌ها اینستاگرام خویش را دنبال کردند از 850،000 به 2.1 میلیون دنبال کننده در یکسال با حمایت از تأثیرگذار اینستاگرام9. تأثیر گذاران اینستاگرام در پست حمایت مالی خویش ، اکانت اینستاگرام دانیل ولینگتون را برچسب گذاری میکنند ، که سبب می گردد اشخاص از نمایه دنیل ولینگتون بازدید نمایند. از روش این استراتژی ، دانیل ولینگتون تا به امروز بیشتراز چهار میلیون دنبال کننده را به خویش جذب نموده است. در صورتیکه می‌خواهید بازاریابی تأثیرگذار را کشف فرمایید ، برای آغاز فعالیت ، یک راهنمای بازاریابی سریع پنج مرحله ای برای تأثیرگذار در اینجا آورده شده‌است.

ارسال در شایسته ترین عصر پس از دیدن بیش تر از پنج مطالعه در شایسته ترین عصر برای ارسال ، خاطر گرفتم که شایسته ترین عصر جهانی برای ارسال در اینستاگرام نیست. درعوض ، هر برند شایسته ترین دوره برای ارسال را داراست. شما هم جنس خویش را دارید! به موقع بودن پست یکی مهم‌ترین دست اندرکاران در الگوریتم اینستاگرام میباشد. به این ترتیب شایسته ترین عصر ممکن برای ارسال در اینستاگرام وقتی میباشد که دوست داران شما بیشترین کار را دارا‌هستند. در اینجا چه‌گونه میتوانید آن داده ها را پیدا نمایید: در برنامه اینستاگرام ، روی عکس نمایه خویش ضربه بزنید بر روی علامت اینستاگرام Insights (نمودار نمودار) ضربه بزنید به نصیب \"دنبال کنندگان\" بروید و روی \"مشاهده بیش تر\" ضربه بزنید در زیر ورقه ، خواهید مشاهده کرد که در کدام روز از هفته و در کدام ساعتها روز فعالان رهروان شما میباشند. مثلا ، به لحاظ می‌رسد که رهروان ما در روزهای پنج شنبه از 9 صبح تا 3 بعدازظهر ET فعال می باشند. همینطور می‌توانید حالت مکانی رهروان خویش را بازبینی نمائید و تصور کنید که آن ها فعال خواهند بود.

از طرف دیگر ، می‌توانید از ابزارهای تجزیه و نظارت اینستاگرام مانند Iconosquare یا این که Buffer for Business به کار گیری فرمائید تا شایسته ترین دوره خویش را برای ارسال با به کارگیری از داده های اینستاگرام خویش پیدا نمایید. این فرمان به ویژه در صورتیکه که نمایه تجاری در Instagram ندارید و از این شیوه به Instagram Insights دسترسی ندارید ، بسیار موءثر میباشد.

از تجزیه و ارزیابی خویش به کارگیری نمائید یک کدام از خط مش های مهم برای رویش اینستاگرام خویش در ذیل ارسال مطالبی کیفیت عالی میباشد که دوست داران شما دوست دارا‌هستند و با آن ها مشغول میگردند. به چه شکل میدانید که رهروان شما دوست دارا‌هستند؟ گشوده هم ، اینستاگرام Insights داده هایی را برای شما آماده میکند تا بفهمید کدام یک از هوا داران شما بیشترین پست را ارسال میکنند. در برنامه اینستاگرام ، روی عکس نمایه خویش ضربه بزنید بر روی آرم اینستاگرام Insights (نمودار نمودار) ضربه بزنید به نصیب \"ارسال ها\" بروید و روی \"مشاهده طولانی تر\" ضربه بزنید در اینجا ، پستهای برتر خویش را مبتنی بر برداشتها مشاهده خواهید کرد. میتوانید بر روی این پاراگراف در بالای برگه ضربه بزنید و فیلترها را مطابق آن تغییر تحول دهید. برای مثال ، در قبال میتوانید فیلم های برتر خویش را در سه ماه قبل ببینید که مبنی بر نظرها طبقه بندی گردیده اند.

Instagram is working on a new multi-account login and tests Quiz ...

آیا شما هر مراحل را متوجه میباشید؟ آیا گونه خاصی از تصویر از جذابیت یا این که جذابیت بیشتری برخوردار می‌گردد؟ تعداد بیشتری از آن تصاویر را ارسال نمایید و ملاحظه کنید آیا رهروان شما همچنان دوست دارا‌هستند و با آنان سرگرم می‌شوید. حتی می‌توانید با گزینش یک پست و ضربه زدن روی \"مشاهده دیدگاه\" ، داده ها را عمیق خیس فرمائید. برای مثال ، فهمیدم که با یکی‌از پست های اخیر ما ، به بیشتراز 1700 نفر رسیدیم که دنبال ما نبودند. در شرایطی‌که آنان این پست را دوست داشته باشند ، اقبال بالایی موجود است که آن ها بتوانند برای پست های شبیه بیش تر ما‌را دنبال نمایند.